Sıkça Sorulan Sorular

/
Sıkça Sorulan Sorular

S.S.S

Sensatia Botanicals Türkiye resmi web sitesiyle ilgili kullanıcılarımızın sık sordukları sorulara genel bakış.

İletişim

Müşteri memnuniyeti için [email protected] mail adresinden iletişim kurabilirsiniz. Ayrıca iletişim sayfasında yer alan iletişim formunu ya da telefon numaralarını kullanarak Sensatia Botanicals Türkiye ekibiyle görüşlerinizi paylaşabilirsiniz.

Ekibimize ulaşmak için lütfen iletişim sayfamızı ziyaret ederek sorunuzu iletin veya bizi arayın.

Ekibimiz çok çalışıyor ama şu anda çok hızlı bir büyüme yaşıyoruz. Kaynaklarımızı genişletirken, amacımız tüm sorulara 48 saat içinde cevap vermektir. Ürün lansmanları veya promosyonlar gibi yoğun dönemlerde yanıt sürelerimizin değişebileceğini lütfen unutmayın.

Daha iyi güvenlik için, herhangi bir siparişi işleme koyamıyoruz ve/veya telefonla ödeme kabul edemiyoruz. Çevrimiçi sipariş vermek için herhangi bir yardıma ihtiyacınız olursa, Destek ekibimiz süreç boyunca size memnuniyetle yol gösterecektir. Ekibimize ulaşmak için lütfen iletişim sayfamızı ziyaret ederek sorunuzu iletin veya bizi arayın.

Ürünler + İçerikler

Sensatia Botanicals işlemi tamamlanmış ürünlerin ve içeriklerin hiçbiri hayvan türü üzerinde test edilmemiştir. Başkalarından da bunu yapmasını istemez. Sensatia Botanicals, cilt bakım ürünleri için yaygın olarak tanınan bir standart olan GMP ( Good Manufacturing Practices for Cosmetics) belgesine sahiptir.

Sensatia Botanicals sertifikalar sayfamızda vegan ve vejetaryen sertifkalarımıza göz atabilirsiniz. Ek olarak şu anda diğer tüm yeni ürünlerimiz için sertifika alıyoruz. O zamana kadar lütfen web sitemizdeki her bir ürün için herhangi bir ürünün özelliklerini (örneğin, yaban balı) gösteren açıklamamıza bakın.

Zamanın ve cilt bakımınızın sizin için ne kadar önemli olduğunun farkındayız! Stokta olmayan ürünler için e-posta bildirimlerimize kaydolmanızı öneririz. İlgilendiğiniz ürünün altındaki “Stokta Bulunduğunda Bana E-posta Gönder” düğmesini tıklarsanız, stoklar yenilendiğinde sizi bilgilendireceğiz!

Lütfen bu bildirimlerin promosyon dönemlerinde kullanılamayabileceğini unutmayın. Ancak, normal olarak devam eden bir temelde yeniden stoklayacağımız için lütfen düzenli olarak kontrol edin. Lütfen ekibimizin mevcut olmayan ürünler için yeniden stok tahmini sağlayamayacağını da unutmayın. Farklı sorularınız ve talepleriniz için [email protected] adresinden Müşteri Memnuniyeti ekibimizle iletişime geçebilirsiniz.

Kesinlikle! Cilt sorunu/ürünle ilgili sorularınız için lütfen web sitemizdeki iletişim formunu doldurun; Müşteri Memnuniyeti ekibimiz size daha fazla yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır!

Ne yazık ki, şu anda ürün numuneleri sunmuyoruz! Ürünlerimizi şahsen test etmek için yetkili eczanelerimizde gerçekleştirdiğimiz uzman günlerini takip etmenizi öneririz. Uzman günlerinin takibini instagram hesabımız üzerinden yapabilirsiniz.
sensatiabotanicals.tr

Ürünlerinizi online olarak sensatia.com.tr adresinden veya yetkili eczanelerimizden satın alabilirsiniz.

Ürünlerimiz doğal ve bitkisel bileşenlerden oluşmaktadır bu nedenle oda sıcaklığında saklamanızı öneririz, ancak buzdolabında saklamanın bir zararı yoktur (birkaç istisna dışında). Ürünlerimizin talimatlarında bu durum açıkça belirtilmiş.

Ürünlerimizin son kullanma tarihleri ambalaj üzerinde belirtilmiştir. Eğer bir sorunla karşılaşmanız durumunda bizimle iletişime geçerek sorununuza çözüm bulabilirsiniz. Bu, test için düzenleyici eşiktir. Açtıktan sonra, ürünün kullanım ömrünü belirlemek için açıldıktan sonraki süre için lütfen ambalaj üzerinde ki kapak işaretini dikkate alın.

Sensatia Botanicals içerikleri hamileler ve emziren anneler için güvenlidir.

Müşterilerimizin güvenliği temel bir önceliktir, bu nedenle sahte ürünlerin veya yetkisiz perakende kanalları aracılığıyla satılan ürünlerin satışını ve dağıtımını önlemeyi taahhüt ediyoruz.

Ne yazık ki, doğrudan Sensatia Botanicals’den veya yetkili eczanelerimizden birinden satın alınmamış herhangi bir ürünün veya ambalajın orijinalliğini veya bütünlüğünü doğrulayamıyoruz. Güvenliğiniz ve ürünlerimiz ile teknolojilerimizin amaçlanan faydalarını elde etmek için yalnızca yetkili eczanelerden veya doğrudan bizden satın almanızı önemle tavsiye ederiz. Satış kanallarımız sensatia.com.tr, Yetkili eczanelerimizdir.

Sipariş soruları

Siparişi misafir kullanıcı olarak verdiyseniz siparişiniz hakkında detaylı bilgiyi [email protected] adresinden takip edebilirsiniz.

Şifreli bir hesabınız varsa sipariş geçmişinizi buradan görüntüleyebilirsiniz.

Siparişinizin tüm bilgilerinin ve içeriğinin doğru olduğundan emin olmak için siparişinizi vermeden önce dikkatlice incelemenizi rica ederiz. Bir sipariş verildikten sonra değiştirilemeyeceğini lütfen unutmayın.

 

İptaller, sipariş verildikten sonraki 1 saat içinde ve hizmet saatlerimiz içinde (Haftaiçi, 09:00-18:00) talep edilmelidir. İptalleri garanti edemesek de, mümkün olduğunca karşılamak için elimizden gelenin en iyisini yapacağız. Haftasonları ve resmi tatillerde çok sınırlı desteğimiz olduğunu lütfen unutmayın.

Ne yazık ki, sipariş verildikten sonra herhangi bir düzenleme veya değişiklik yapamıyoruz.

Bir sipariş verildikten sonra gönderim adreslerini güncelleyemez veya değiştiremeyiz. Gönderim adresinizde bir hata varsa, iptal talebinde bulunmanızı ve doğru gönderim adresiyle yeni bir sipariş vermenizi öneririz.

Tüm müşterilerimize karşı adil olmak istediğimizden, bir siparişi incelerken siparişi hangi deponun yerine getirdiği, nakliye ücretleri, siparişlerin sıklığı ve bu siparişte yer alan bireysel birim sayısı gibi birçok faktör dikkate alınır. Limitlerimiz hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen Şartlar ve Koşulları inceleyin.

Nakliye + Teslimat

Tatillerin stresli bir dönem olabileceğini biliyoruz. İster kendiniz için ister sevdiğiniz biri için satın alıyor olun, önceden plan yapmanızı mümkün olduğunca kolaylaştırmak istiyoruz.

Tatil Gönderim Tarihleri: Tatil son tarihlerimizi gösteren aşağıdaki tablomuza bakın.

Lütfen aşağıdaki nakliye zaman çizelgelerinin tahmini olduğunu ve garanti edilmediğini unutmayın. Tüm teslimat tahminlerini karşılamaya çalışmak için elimizden geldiğince çok çalışıyoruz, ancak bazen gecikmeler olabilir – ör. posta/taşıyıcı gecikmeleri, lojistik, kötü hava koşulları veya kontrolümüz dışındaki şeyler nedeniyle. Sorularınız için ekibimize iletişim sayfamızdan ulaşabilirsiniz.

Siparişlerinizi yurt içinde yer alan tüm adreslere memnuniyetle gönderiyoruz.

Tüm siparişlerinizde geçerli olacak ücretsiz kargo fırsatından faydalanabilirsiniz.

Hedefe bağlı olarak çeşitli kuryeler kullanıyoruz ve sonuç olarak nakliye süreleri değişebilir. Genel itibari ile 1-3 iş günüdür. Siparişiniz gönderildikten sonra, her sipariş için takip numaranızı ve bir takip bağlantısını içeren bir e-posta alacaksınız.

Fatura adresinizin ve teslimat adresinizin eşleşmesi gerekmez.

Fatura + Ödemeler

Vakıfbank Sanal Pos kullandığımız web sitemizde, Mastercard kredi kartları ve visa kartlarınızdan ödemelerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Siparişinizi verdikten sonra ödeme sırasında kartınızdan ödeme alınacaktır.

İade Şartları sayfasını inceleyebilirsiniz.

Teknik + Diğer

Bu bağlantıyı ziyaret ederek ve “ÜYE Ol” yazan yere tıklayarak karşınıza çıkan alanları doldurmanız hesap oluşturmak için yeterlidir. Keyifli alışverişler!

E-posta adresinizi güncellemek için önce hesabınıza giriş yapın. Oturum açtıktan sonra, buradan Parola ve E-posta adresinizi güncelleyebilirsiniz.